SEURAT

Seuratoiminta on keskeisin ja tärkein työmuoto. Seuroihin kokoonnutaan seuraohjelman mukaan yleensä lauantaisin ja sunnuntaisin. Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan - on aina vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita. Yleensä seuroissa on lauantaisin yksi puhe ja sunnuntaisin kaksi puhetta. ensimmäisen puheen jälkeen on kahvitauko. Seuroja järjestetään oman toimitalon lisäksi mm. toimialueen kirkoissa ja seurakuntataloissa sekä kodeissa.

Seurojen aikataulut näet toimintakalenterista tai paikallislehden kirkollisista tiedotteista.

LAPSI- JA NUORISOTYÖ

Päiväkerho ja pyhäkoulu on suunnattu perheiden pienimmille. Päiväkerhon ja pyhäkoulun opettajat ovat työhön kutsuttuja samalla tavalla lasten ja perheiden kanssa uskovia henkilöitä. Päiväkerhossa ja pyhäkoulussa toteutetaan Jeesuksen lähetyskäskyä. Opetus perustuu kirkkovuoden mukaiseen evankeliumitekstiin jonka opettaja havainnollistaa lapsille sopivaksi.

Raamattuluokka on tarkoitettu varhaisnuorille, jotka eivät ole vielä käyneet rippikoulua. Tarkoituksena on syventää nuorten raamatuntuntemusta, vahvistaa heidän uskonelämäänsä ja tukea kotien kristillistä kasvatusta. Raamattuluokka järjestetään perjantai-iltaisin rauhanyhdistyksen toimitalolla.

Nuortenillat on suunnattu varttuneille, rippikoulun käyneille nuorille. Tarkoitus on tukea nuorten uskonelämää. Tilaisuudessa on alustus jostain ajankohtaisesta aiheesta. Alustuksen perusteella tehdään ryhmätöitä ja keskustellaan.